Trening na rzeźbę

Gdy już osiągniemy maksymalną masę mięśniową, nie wygląda ona nigdy rewelacyjnie, aby mięśnie nabrały kształtów należy je rzeźbić, mało osób decyduje się na takie kroki gdyż wiąże się to z zaprzestaniem rozwoju mięśnia, a chcemy wszyscy rosnąć a nie stać w miejscu.

Kolejnym powodem (znacznie częstszym) jest to, iż nasze mięśnie są pokryte dużą ilością tłuszczu, który należałoby usunąć z naszego organizmu. Co więc należy robić? Już wyjaśniam! Aby spalić tłuszcz oraz rzeźbić mięśnie, należy znacznie zwiększyć ilość powtórzeń, musimy zmusić nasz organizm, aby spalał tłuszcz! Także w wyżej rozpisanym treningu zwiększamy ilość powtórzeń, zamiast zapisu np. 12, 10, 8, 8 robimy 20, 17, 14, 14. Każdą partię ćwiczymy dwa razy w tygodniu! Dobieramy lżejszy ciężar, aby szybko i dynamicznie wykonywać powtórzenia, zmniejszamy też znacznie przerwy między seriami. Dla małych partii robimy 30 sekundowe a dla dużych partii 60 sekundowe przerwy.

I    najważniejsze, po każdym treningu przeznaczamy minimum 30 minut na ćwiczenia na rowerku, biegi itp., z dużą intensywnością (ma z nas lecieć ciurkiem pot). Dieta oczywiście też specjalna, ale o tym dalej!

 Mecze na żywo